obstacle walhalla

Zelf of met een groep, met of zonder begeleiding trainen op onze Obstacle Walhalla?

Het is bij ons allemaal mogelijk.

Are you ready to conquer your obstacles?

Kinderfeestjes

Ben je op zoek naar een origineel kinderfeestje in de buitenlucht? Houd je zoon of dochter van klimmen, klauteren, rennen en springen? Zijn ze niet vies van een beetje zand? Vier dan je kinderfeestje op het obstacle terrein van Bootcamp Brandevoort! Onze kinderfeestjes zijn geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar. Er zijn diverse arrangementen mogelijk.

type arrangementen

Arrangement 1 - Bootcamp Kidsparty

Sportief programma van 90 minuten - Maximaal aantal kinderen: 12 (wanneer meer kinderen gewenst zijn dient arrangement 2 afgenomen te worden) - Totale kosten: € 100, - Te boeken op woensdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdag en zondag.

Arrangement 2 - Bootcamp Kidsparty PLUS

Sportief programma van 90 minuten met pauze - In de pauze krijgen de kinderen onbeperkt ranja, fruit, zakje chips - Na het sportieve programma krijgen de kinderen een bootcamp diploma en een ijsje naar keuze - Maximaal aantal kinderen: onbeperkt - Kosten: € 100. - voor de training, € 5. - per kind meerprijs voor de extra ’ s (ranja, fruit, chips, diploma en ijsje) - Te boeken op woensdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdag en zondag.

AAnvraagformulier